الاثنين، 15 مارس 2021

أنا على راديو البداية!

 




أنا أولًا بشكر كل حد تابع المدونة دى من بدايتها و تابع تغيير اسمها مع الوقت و تطور كتابتى فيها. بحس أنى كبرت معاكم و بتشجيعكم ليا هكون أفضل و أفضل
إن شاء الله هكون بكرة موجودة فى راديو البداية و هقدم أول حلقة ليا فى برنامج برانا من إعدادى و تقديمى
و فى نهاية كل حلقة هقول سؤال و اللى هيجاوب عليه صح هذيع اسمه فى الحلقة اللى بعدها.
يمكن يكون اسم البرنامج مش مألوف و مش مفهوم بس ده القصد منه ؛ أنه يكون مشوق
و أنا واثقة أنه هيعجبكم جداً
لو عايزين تسمعونى ادخلو على صفحة راديو البداية على الفيس بوك و اكتبوا #برانا
هتلاقوا كل الحلقات متسجلة ، ولو عايزين تسمعوا الحلقة لايف فهى هتكون كل يوم ثلاثاء الساعة 4
مستنياكم و مستنية رأيكم ...
لينك صفحة الراديو على الفيس بوك : من هنا

هناك تعليقان (2):

  1. انا كنت متبعاكى على الراديو على فكرة فى الموسمين و خصوصا الموسم بتاع رمضان كان تحفة اوى اوى بس ياريت تكملى و يكون فى موضوعات جديدة

    ردحذف
    الردود
    1. حبيبتي ميرسي جدا ليكي على متابعتك
      الموسم ده مشتركتش لظروف خارجة عن ارادتي بس ان شاء الله الموسم الجاي ممكن اكمل و لو في اي جديد هقوله قبلها ♥️

      حذف